6/12

FALSKA rekvisitioner.. FALSKA..
Och jag vet utomordentligt bra hur man lägger in en rekvisition, ta dina fördomar och vänd dom till något bra istället.


I övrigt.

Så tror jag detta blir en bra dag. Lugn och skön och sen jobb.. ungefär som jag vill ha de, bara ikväll och imorn kväll kvar sen är jag ledig helgen, kommer bli skönt, har inte varit ledig på två veckor då. Förutom förra torsdan men då åkte vi till jönköping 8 på morgonen och var borta hela dagen så man kände sig inte direkt ledig.

Tydligen så bor cpmaffians lillasyster hos mig, idag har hon inte varit nådig alltså. Just nu är hon instängd på toaletten för jag orkade inte med henne. Snickerboa är rätta platsen då, ska bygga en egen sen när jag får barn nån gång i framtiden.

Lördag blir det nöjes. Kul.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback