7/12

Julkänslor & idoltårar.

Jag är en jävla gråtunge.. tror jag har grinat till varje program utav idol iår.. vill inte att cirkusen ska vara slut.. och jag vill definitivt INTE jobba till tio ikväll.. absolut sista kvällen jag stänger maxi en fredag.. fattar inte vad skönt de ska bli att få tillbaka ett liv !!!!!! .. Daniel Karlsson, varför står du inte på scen ikväll?


Har varit på stan med Emma och Tirre idag.. mysigt.. kan inte sluta köpa julklappar så det fick bli en till åt lillasyster.. Blir nog bra =) .. Sen gick jag och emma hit och lyssnade lite julmusik & knaprade knäck.. är rätt gott faktist. hehe .. ska dra upp julgranen på söndag ! :) Vi ska smygfira jul på den 23e hon och jag.. blir toppen!.

Snart ska jag åka till jobbet, tar med mig ombyte eftersom jag ska direkt till maria efter jag slutat.. så ska vi mysa lite där ett par tjejer.. blir endel cider & sådär då.. Kommer bli en bra kväll, jessica & jag stänger, kan bara bli bra =)
Sen som sagt tjejkväll & mastis.. imorn ska jag till mamma tidigt och baka och mysa.. kärlek. sen ska jag skjutsa rebecca på kalas och köra ner min julgran, och köpa en julklapp åt mamsen :) .. och sen gör jag & emma iordning oss och drar till karlstad.. kommer bli nöjes & toppen!.. söndag blir bakfylla och luciatåg hela dan.. hehe..

Nej, kolla sista ja hinner på idol och sen sticka till jobbet.
Ha det gott.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback