9/12 - del 2

Mycket på gång nu:)

Här är planerna hitills innan jul...
?Imorgon lär jag mig öppna butiken.
?På tisdag öppnar jag helt själv, ojoj, inte försova sig !
?Onsdag är det ledigt, då ska jag rycka mig i håret eller städa.Gustaffson blir även äldre då.
?Fredag firar vi henne. Efter långt pass på jobbet. Då blir terror 25.
?Lördag är det äntligen dags för julfesten. Kommer förmodligen bli hur galet som helst. Vi gästas bland annat av Pölsa,Brolle Jr, Bröderna Herreys, Elin Lanto, med flera...
?Söndag blire bakfylle-jobba.
?Ledig onsdag.
?Galen tors-fre-lör på jobbet. Oj oj.
?Ledig 23,24,25,26 och jag lääääääängtaaaaar.

Tänk om nåt råkar hända och någon plan ändras? vad konstigt det skulle bli då :)

Semlan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback