9/12

Då var denna helg över då...

Sitter och försöker tänka om den kunde bli bättre?

Igår vaknade jag tidigt som vanligt och käkade frukost och kollade snabbt igenom idol-finalen, sen tog jag cykeln tll mamma. Bakade lussebullar, jag härjade med barna och bakade rumpor med bajspluppar utav russin, dom skrattade så dom tjöt. Det är lycka det. Helt plötsligt ringde tomten till mig och frågade efter rebecca och fredric så han fick prata med dom och kolla om dom varit snälla iår, detta var uppskattat. Tänk er själva om riktiga tomten skulle ringa er? Sen skjutsade jag rebecca till kalas och fixade lite småärenden på vägen, bl.a. inhandlade mammas julklapp :) Åkte hem till mamma igen och vi myste och la in kort på hennes dator och grejer, otekniskare kan man inte vara. :) Slängde i en hårfärg i håret på mamma. Jag skulle hämta rebecca på kalaset igen och fredric gick till en kompis, så jag passade på att ge mamma lite ensam tid genom att ta med rebecca hem till mig och färgade även mitt år, häftigt för henne att va helt själv hos storasyster, tror hon va lite rädd för katten men det erkände hon inte. Hon är SÅ lik mig! Skjutsade hem henne och lämnade bilen, cyklade hem och emma kom. Vi gjorde oss iordning och blev strax hämtade av vicky, jag fick köra över till karlstad för vicyk va lite trött.. väl framme tog det ca 1,5 sekunder innan vi allihop hunnit öppna varsin öl! haha. V gjorde sig iordning i typ två timmar och jag (tekniska geniet) fixade emmas mobil som va paj. Hon blev glad :)
Vicky blev klar och vi drog hem till chris.. långpromenad blev det :) Men inte helt i onödan för det va kul.
Sen blev vi fulla, stack till nöjes, och sen åkte vi hem till V utan emma och låg och snacka och hade kul.
Riktigt lyckad kväll.

Idag vaknade jag typ sju och kunde inte sova mer, låg och längtade efter julkalendern i flera timmar men när väl klockan va 8.57 och vi skulle få igång tvn så funkade ju inte ettan i sovrummet, orka gå till stora rummet liksom.. nej nej,. Sen har vi typ bara hängt och dom har borrat och vi har kollat på barnfilm med lilla julia.

Smet förbi metro när jag kom till krhamn och råkade springa på ett par asgoa mjukisbyxor, vet att jag lovat mig själv att inte shoppa mer men jag va tvungen. :)

Känns otroligt skönt att äntligen, äntligen ha släppt det. Jag är fri.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback