10/2

Aldrig nöjd.

Alltså fan va den låten stämmer bra in på mig. och JA jag vet att den bara heter "nöjd" :) Men det stämmer ju verkligen så... så everybody ladda hem Veronica Maggio!

Har varit ute och promenerat lite med Virre på förmiddan och nu varvar jag ner lite innan ja kör igång. ska laga mat, äta, göra mig iordning, packa, plugga.. för jävla tråkigt. men sen vid 14.40 så bär de av iaf =) gott gott. ikväll ska jag bara slappna av och ha sådär kul som bara en johansson kan ha ! tror och hoppas inte jag kommer missa något alls här hemma faktist =) haha.. men ni kommer säkert ha gôr kul utan mej tjejer!! får ta igen det nästa helg =)

haha möppa kommer bli såå glad för den ena presenten.. kan ju tyvärr inte skriva vad det är om hon läser idag haha, men skriver imorn kväll om jag hinner.. på tal om det, match 16.30 påminner jag er om!

KUL SOM FAN MED HANDBOLL!!

Nepp, dax att plugga en gång till innan emily kommer och förhör mig :/

"Får det lov att avra en Krokofant?" HAHA

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback