12/2

Älskar er.

Mina polare är dom bästa! Tack rebecca för en jävligt skön dag.. är så kul att bo i stan så vi kan träffas oftare! kul att ni kommer ikväll också.!

Sådär då, då va ikea grejset klart.. nu är det bara att slappna av och vänta på besked. Halv jobbigt att ebrätta för alla vad vi gjorde idag för det var ju ingen vanlig arbetsintervju direkt.. men i stort sett så ahde vi gruppövningar och fick sammansvetsas lite. Det var jätte kul och jag har ingen aning om hur det gick för mig. Men jag gjorde mitt bästa och var mig själv hela dagen så det kändes iallafall bra, men som vanligt med sånt här så evt man ju itne vad dom vill ha och alla andra som var där var så härliga och frammåt så vi snackar stor konkurans! men men, vi handbollsmålvakter lever ju som sagt på hoppet! :) hehe

helgen då.. mycket mycket rolig. Tiki var skit fint och det va jätte mycket folk! Bilder finns att hitta på
http://seemlaan.bilddagboken.se enjoy!
Spelade match igår och v vann stort! skönt att bevisa vilka som toppar listorna liksom ;) hehe
Gick in och gjorde 15 riktigt bra minuter men hade så grymt ont så anna fick ställa sig igen.. vet inte vad som hände och var nog lite rädd igår att det skulle bli värre idag men det känns lite bättre.. får hoppas den e bra imorn så jag kan träna.. vill så gärna vara med på lördag så det blir köra denna evcka!! måste även ut till min gamla lägenhet och städa.. jobbigt som fan.. men skönt att bli av med den..

ha de fint alal, nu ska jag prata teleofn :) haha

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback