15/2

Jobba.

Är det egentligen vad livet ska gå ut på? jobba jobba jobba.. och jobbar man inte, då är man en loser. Söker man jobb då är man ambitiös , men när man har ett jobb så är man bara helt vanlig. Är det såhär det ska vara för alltid? .. en sväng kommer man va mamma ledig, och ett tag säkert sjukskriven.. sen ett tag så måste ju företaget skära ner så då får man stämpla.. och oroa sig för pengar, räkningar, hyror, lån.. Fy faaaan! vill inte åka 10 år frammåt, vill vara där jag är idag FÖR ALLTID! kanske inte har världens bästa jobb, men jag överlever och lite därtill, jag har världens underbaraste kompisgäng. och en familj jag skulle kunna dö för. hoppas livet alltid är såhär..

Men inom en snar framtid kommer det ju förändras. snart körkort, förhoppningsvis får jag snart mitt drömjobb.. men ska inte hoppas för mycket. så livet förändras ju hela tiden. men som tidigare nämnts så hoppas jag att jag bor i den här lägenheten väldigt lång tid framöver.  TRIVS!!!


Men nu ska jag förhoppningsvis snart dra mig in i duschen.. sen kvällsmacka och sängen, tidig morgon imorn. rolig kväll lär det ju bli iallafall :) världens bästa grabbar!!


And off she go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback