18/2

Ica Maxi Familia.

Aa, ibland känns vi som en stor familj :) Mia; mamman, carro; storasyster(?), Putte; lillebror som frågar om allt haha, och så Lotta då som är som en moster som har koll på allt :) Jag trivs med er mina vänner.

Sitter här nu med Emma, fy fan vad kul vi hade igår! Jag var nykter men de va fan så roligt ändå. så jävla heta när vi dansa. Älskar min tjej.

Har varit riktigt trött och trött idag. sover aldrig annars dagtid men idag har det inte gått att undgå, blir väl så när man håller igång hela veckorna. var inte ett dugg sugen på jobb i eftermiddags men för mycket pengar att förlora. så fick ta några timmar iaf :)

Imorn är det bilskolan som gäller, sen jobba hela dagen. men får iallafall lite quality-time på kvällen med förhoppnignsvis båda tjejerna men garanterat en av dom iaf =)

Finns så mcyket kärlek som sprudlar i min kropp just nu!!  Ni betyder så oerhört för mig. tack.

Saknar min Magnus :(
www.resedagboken.se -->Kosstas  .. följ hans tripp i asien!

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback