22/2

R.I.P Zimba

"Hur har hundarna det då?" -"Zimba är död." .. fan fick en riktigt jobbig klump i både magen och halsen. Fick lägga på luren snabbt som fan och med Rebeccas stöd så grät jag. Min hund :( Som jag så länge trott haft det bra uppe i fjällen hade tydligen lämnat jordelivet. Så jävla ledsamt. Älskade honom nå grymt. Även om jag visste att jag aldrig mer skulle träffa honom så hade man ju fortfarande chansen. Fast inte nu längre då. Men får väl glädjas åt att Pepsi fortfarande är frisk och har det bra. Han är ju fortfarande den hunden som funnits hela mitt liv. Denna historia gjorde att jag blev ännu mer sugen på att skaffa husdjur, men MÅSTE tänka frammåt. Vill jag verkligen ha ett ansvar i 20 år redan nu? Nepp, trort inte. Så jag får lugna mig tills jag har fast jobb och bestämd framtid. Kan ta ett tag om det ska fortsätta i den här takten..

Över till lite gladare saker, msnade med käre bror i Asien förut =) Love him.

"magnus säger:

men du har kanske korkort sa du kan hamta oss pa arlanda??

Emelie säger:
ja de har jag garaneterat!

Emelie säger:

då kommer jag & tjejerna i mollans 740 vettu ;) "


Och sen e de träning! Ska ge järnet som vanligt idag,.har tyvärr skavsår på båda hälarna så får hoppas de inte känns i handbollsdojerna! Men det ska nog gå bra!

I helgen blir det fylla. Iallafall på lördag, det ska bli kul som satan!! Imorn blire dock lite lugnare, förhoppningsvis filmkväll, men vi får se litte vad som händer. Spelar inte så stor roll :) Jag har iallafall en HEL LEDIG dag, ska bli underbart. inte ett skit att göra eller behöva tänka på.

Hade förresten underbart sovsällskap inatt. Älskar dig min Rebban. "Jag vill jättegärna ge dig en kram men jag vet hur du känner så jag förstår om det bara blir jobbigare då" . Eller var det inte så du sa? Tack.

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback