24/2

Jag vet inte.

varför det blir såhär jämt när jag är själv. Men det är verkligen bara då tankarna kommer. Jag har vant mig snabbt vid att hela tiden ha folkt runt omkring mig så direkt jag blir själv så känns det väldigt ensamt. Jag VET att jag inte är ensam, men jag kan tyvärr inte trolla. Jag är en människomänniska, finns det ens ett sånt ord? jag vet inte men nu gör det det. Är så skönt att jobba, träna och umgås med mina vänner, allt är så lätt.

Hatar dubbelbokningar! ALLA mina maxi tjejer och "tanter" ;) ska träffas ikväll, hade varit så jääääävla roligt. men jag kan verkligen inte svika mina bästa vänner en kväll som denna. Jag vet eller hoppas iallafall att dom hade gjort samma sak för mig. men det är bara att hoppas att maxi tjejerna får skittråkigt så jag inte missar nåt :) hehe, dom bästa kommer jag ju ändå träffa inom snar framtid. Ylva har lovat mig den där promenaden!! =) Gillar dom som fan.
Där får jag även en till dubbelgrej, att byta jobb. skulle jag verkligen klara det? Dom är ju så bäst på mitt jobb!! Kan inte tänka mig ett liv utan Maxi. Stamkunderna, och mina favvo kunder :) dom är bäst.
Men men, en dag måste man gå vidare också. tyvärr.

Nu har vi sagt upp kontakten, hoppas ni båda är nöjda nu. Men snälla, bestäm dig och skicka inte sms mitt i nätterna ett dygn senare. Jag håller iallafall mitt löfte, tänker förmodligen aldrig mer prata med dig.

Ikväll ska jag sponka på med Calle, sorry tjejer men jag måste ju nämna honom. Var sååå längesen vi blev fulla ihop! Love!  Och ni vet redan att jag älskar er EMMA & REBECCA :)
Ni finns och stöttar mig fan vad som än händer. Ni förstår mig. Usch nu gråter jag. Hoppas den här tiden aldrig tar slut, fast det vet vi alla att den kommer göra nån gång :(

I'm so hallow.

Imogen heap - Speeding cars

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback