27/2

Bra överskrift.

Åh fy fan, idag har det sprungits, och sprungits och sprungits.. Spelade nästan full tid, förutom 3 minuter i första och min utvisning på 2 i andra. Så jag kommer förmodligen ha den värsta träningsvärk ni kan tänka er imorgon, men jag är glad ändå :) är för EN GÅNGS SKULL ledig :) , ska bara övningsköra, annars inget alls för mig faktist, gött. Får hoppas jag inte får ont i ryggen imorn bara, eller ljumskarna. för naturligtvis så fick jag ont i den andra ljumsken idag. kan bero på deras jävla golv i Kil, halt som attans. Fan lär er städa!
Men jag gjorde ju mål iaf =)
Och jävla idiot domare. Tack Ingemar för en toppen coach. Och tack tjejer fan för fin kämparanda.
Nu siktar vi på Söndag och hemma match mot hmm bruks vare va? gött.. 16.00 stenstalid.

Nej, nåt annat än handbollsprat då. Har haft två sjuukt stressiga dagar, men det gör verkligen ingenting för jag gillar att ha saker och göra. Gjorde halkbanan igår, var inte alls så kul som folk berättat för mig. Det dög väl och man lärde sig saker men KUL? .. njae, erfarenhet fick jag däremot ;)

Snart har jag körkortet i handen. Ska bli gött.

Nej sleten som få, ska varva ner och sen sova. ha de fint.

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback