3/2

Grattis Angelica.

på födelsedagen :) Imorn ska vi till IKEA baby, ska bli skit kul! Hoppas du får en bra dag idag.

Jag är så himla trött, ska iväg och jobba snart ända till 22 ikväll.. inte ett dugg sugen, jävla malou som kommer hit och smyger i mig vin på en fredagskväll ;) haha.. har iallafall rensat ur den andra lägenheten idag och varit till tippen med soffan, SKÖNT. När vi åkte ifrån tippen så blickade jag tillbaka mot soffan som följt mig i typ tio år, kändes konstigt att den låg där helt själv. Blir nästan lite tårögd nu när jag tänker på det faktist, ha patetisk man är. Men så är det, Mitt nya liv håller på att börja :) Hur ofta får man liksom chansen att köpa nästan allt nytt till sin nya lägenhet, mm precis. fatta att jag är glad liksom :)

vilken jävla menslördag, usch, mensvärk och PMS så det skriker om det. handla inte utav mig idag för det skulle aldrig jag ge mig in på iallafall.. suck.

på tal om min kväll med Malou igår så var det såå mysigt.. skönt att ÄNTLIGEN få lite quality time med dig gumman. Love.

Älskar min mamma och mina småsyskon, SÅÅÅ himla söta! Hittade ett par skit snygga shorts på lindex till Rebecca igår som jag bara var tvungen att köpa! Ska försöka hitta nåt till fredda också, så ska dom få varsin present nästa gång jag träffar dom. För mitt mål är nämligen att skämma bort dom så som jag aldrig blev. Kul för dom, haha dom kommer älska mig jätte mycket! :) hehe

Nej, vila en kvart sen jobba. Ha en trevlig kväll, får se om jag orkar statt.

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback