5/2

Måndag.

idag har vi en hel del på schemat, först köra bil, sen promenera med Rebecca, sen kommer brorsan hit på lunch och sen MÅSTE jag greja, ser ut som ett litet bombnedslag efter våran ikea tripp igår, men så är det. Och ikväll så kommer mina maxi tjejer hit på filmkväll, ska bli SÅÅÅ kul !! :) hehe
Börjar bli lite smånervös för nästa måndag, då jag ska till ikea på steg 2. Man ska göra en muntlig presentation av sig själv på 5 minuter, (tack Ulrika för allt du lärde mig i skolan förra året). Om jag kommer vidare på den presentationen så ska Ullis få ett tack mejl! Det är det minsta hon är värd för allt arbete hon la ner på oss. ES3b , världens jobbigaste klass. haha. Men hörrni guys, I love u.
Saknar inte skolan någonting nästan, att jobba och tjäna riktiga pengar och kunna bo i lägenhet och köpa grejer är fan så mycket roligare än plugga! Klart jag saknar endel teater tid och så, men som nämnts tidigare så hörs och syns jag ganska mkt på handbollen. tur. hehe

TACK ANGELICA för igår, så mycket krångel har jag aldrig varit med om förut. Råkade visst handla grejer för 5 tusen med 4 tusen på fickan, så fick gå till information och lämna tillbaka en hel vagn med skit grejer typ, haha. Det värsta var att killen var såååååååå jävla snygg !! Jag blev lite kär, och just när jag stog och spanade in honom som värst när han stog där och grejade så upptäckte jag skylten på hans bröst "Jens, ny på jobbet" HAHA. tror ni jag olustade lite med honom då? jo tack. men han va trevligt och jätte duktig, så jag fick som vanligt ett bra minne till slut ändå utav min ikea visit :)

Men oj vad klockan gick, körlektion om en halvtimme, dax att göra sig iordning.

Arvika i helgen :)

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback