7/2

Träningsvärk.

Mmm och d skojar vi inte heller. Hitler-Helen va sugen på att köra med oss igår, FAN VAD ROLIGT! kämpade som svin, hon är så duktig. har saknat henne. Synd att min jävla rygg säger ifrån jämt bara, men MÅSTE börja göra mina övningar nu, har ju ett mål :) inte bara att kunna fullfölja min handbollskarriäutan även att kunna arbeta och göra vad jag vill utan att behö tänka på min rygg. Men känns som jag redan fått lite mer muskler :) haha

emily var här nyss, trevligt, alltid gött att tjata lite. Dock är jag väldigt trött efter hård arbetsdag,(men gott med pengar.)Så jag kan bo såhär som jag gör! älskar my place. NÖJD

Synd att det snöade så förut, var sugen på en riktigt långpromenad, men man blir inte så motiverad, sen hade jag ju faktist en väldans träningsvärk så jag vilar lite istället =)

Ska bli himlans skönt med en egen kväll hemma med OC och mysbyxor. Händer inte så ofta...längre.


Pratade med storebror på msn förut också,. han är så gullig. långt borta men väldigt gullig, saknar honom. men du magnus! 20 maj är det lillasyrran som står på arlanda och väntar, med mammas bil och eget körkort =) förhoppningsvis också 6 kilo lättare. hehe


hade tänkt blogga igår kväll för då var jag riktigt tankspridd, men de krånglade med bloggen så blev inget. Hoppas det inte gör något. Nu ska jag mysa ner i soffan och vänta på OC och Brian.


Ikea-intervju på måndag, nervös. Hela min framtid ligger nu i mina händer.


And off she go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback