8/2

Apa.

Det enda ordet jag kom på som kan beskriva vad jobbigt det är att göra "skolsaker". Ska ju som sagts tidigare förbereda en 5 minuters personlig presentation till IKEA intervjun på måndag, fan känns som jag går i skolan igen alltså. Hade NÄSTAN glömt vad jobbigt det var. jag är riktigt sjukt glad att slippa skiten kan jag lova! Men men, nu är den nästan klar. har fått till så den är 5 minuter och 23 sekunder lång. så nu ska fan världens bästa  Angelica få hjälpa mig ta bort lite lite grann. Hon är bra på sånt. Men det får bli imorgon det om hon har tid.

Men idag, så har jag än så länge hunnit med en lång promenad med rebecca, riktigt skön väg vi tog idag. kommer nog bli många sådana rundor innan beach 07 ;) Sen nu så är jag ju äntligen nästan klar me de där, och om några timmar kommer calle och ser hur lägenheten blev, sen ska jag till träning. ska bli gött. Får väl se om Helen är där idag med och kör skiten ur oss hehe. vore gött de!

Sen är det liksom helg, då blir det Arvika :)) kommer nog bli jävligt rockigt faktist! tyvärr dock så är det match hemma söndag som jag ska spela, så lite måste jag hålla i spriten på lördag. men men, tar de som de kommer ;)

Ha det fint my loved ones, let's keep in touch!

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback