9/2

Frisk luft.

Är för jävla bra mot förkylningar och trötthet. Efter en en och en halvtimmes promenad så känner man sig otroligt frisk och pigg. fast ja nu efter lunchen så e jag ju småslirig igen då ;) hehe men skönt att ja va igång en stund iaf. Tänkte lägga mig lite i soffan och ta de lugnt tills vi ska fika, så får vi se va som händer ikväll. Antingen sy gardiner med angelica eller myskväll med två småtjejer haha !!

Imorn... aa ni imorn.. ska ju naturligtvis bli skitkul i arvika, men hallå :( jävla emily och emma som ska parta me grabbarna, jag lovar, jag kommer missa nåt. Som vanligt när man lämnar stan. ska aldrig aldrig flytta härifrån! jaja, får väl se lite hur kul dom har, JAG ska iallafall ha SKITKUL !! får hoppas brorsan drar med sig herrarna upp så kan det inte bli tråkigt :) haha

längtar INTE till på måndag, tidiga mornar hela jävla veckan, och jobbiga ikea grejset :( men men, ska inte klaga har snart kanske mitt drömjobb!!! =)

Match på söndag. 16,30 i stenstalidshallen! Be there :)

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback