1/1

Snart drar det igång.

Flytten alltså. väntar bara på att dom ska ringa så vi får skriva papper. Sen är det bara till o planera in flyttdag! Förhoppnignsvis blir det den 20e.. så jag hinner fira emily den 27e och angelica den 3e feb.
Men men, det ordnar sig. det ska bli kul att börja om lite på nytt. för det är så det känns. Den här våren vet man aldrig vart den kan sluta. Jag har en liten orolig klump i magen. Men tror att bara ja flyttat klart och kommit till ro så kommer allt lugna ner sig. Fast det händer ju så mycket annat också. Magnus åkte idag, återkommer till Sverige 20e maj. Känns inte alls roligt. Hatar att se min mamma så ledsen, och hatar att vara det själv. Snabb kram och inget "hejdå" för då hade rösten spruckit. Och sen kan jag väl lika gärna vara ärlig och skriva här att min pappa nu är på avgiftning, så slipper folk prata bakom min rygg om det. Brukar inte gilla att skriva om honom såhär för jag anser på sätt och vis att det är MITT problem och ansvar. Men jag tror att folk undrar och behöver veta. Man har ju endel beteenderubbningar när det händer så mycket på en gång. Vi får se vad som händer. just nu känner jag bara att det ska bli lite småskönt att vara bara jag & mamma ett tag. Älskar henne och vill försöka umgås mer med henne nu. Imorn ska vi köra lite bil och göra lite ärenden och sen hälsa på mormor & morfar, ska bli trevligt. Naturligtvis så ska även barna med. Men det gör inget. Utan dom vore livet så tomt.

Min inledning på 2007 kommer innebära tre vita helger. förhoppningsvis ;) hehe. Ska iallafall jobba tre helger i rad, och ska jag vara ärlig så ska det bli himlans skönt!

Som ni läst tidigare så har jag och Angelica börjat umgås ganska mycket. Och det är jag väldigt glad över, för vi kan verkligen prata. Känns som hon förstår mig på ett sätt jag inte varit med om förut. Hon nickar och håller med till mycket jag säger, och jag detsamma till vad hon säger. Ibland när hon pratar så är det som att det är mina ord som lagts i hennes mun, skitkonstigt. Men det är väl bra liksom. :)

Men sen kommer tankarna till lilla emma, som sitter där uppe nu helt lonely. önskar verkligen att du hade varit här igår och firat in det nya spännande året med mig. precis som förra året. ska bli skönt när du kommer hem på söndag, OM du kommer hem är väl mer rätt ord kanske. Hatar att människor jag älskar hela tiden åker ifrån mig! :( Men hoppas vi får en underbar sommar tillsammans iallafall. Och det är jag ganska säker på. Bara vi lyckas vara singlar den här gången så inte jag typ hamnar i ett förhållande, HA vilket misstag man gjorde förra året. Men så äre. Tror jag behövde ett par månader till att lugna ner mig också, blev liiite mycket booze förra året om man säger så. Men snart är vi igång igen. längtar!!

och JA jag SKKKAAAAA börja med körkortet snart!! jag har så jävla ltie tid över just nu bara, men efter flytten så blir det seriösare .. jag lovar!! För om nu mina planer går som jag vill så behöver jag ju ett körkort till våren om man säger så ;)

Men men, det blev en lång blogg idag, ska lägga mig och kika lite på tvn nu och bara längta. För det finns så mycket att längta efter. Lägenhet,Emma,Festa,Magnus,Jobb, och naturligtvis SOMMAR 2007 !!

En liten sak till, lyckades iallafall min första dag med nyårslöftet, inte illa! - 1 down 364 to go!! ;)

Puss en jävligt småsliten Emelie med kalla fötter och brinnande fingrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback