12/1

Luv u long time.

tyvärr, men så äre. något ja får lära mig leva med helt enkelt.

Drömde konstig dröm inatt, drömde att Magnus var hemma, så hade han ett barn med sig som han va pappa till. men mamma tyckte inte att han kunde vara pappa så hon tog ungen istället och sa att det var hennes, och så gav hon tösen världens skummaste namn, typ Hilgur lr nåt.. så ja visste inte om ja skulle kalla mig själv för faster eller storasyster när jag tog hand om den. men den var såååå söt och vi gosade jätte mycket. och magnus såg så himla glad ut, och jag saknar honom så. verkligen på riktigt.

sen vaknade jag. sådär som man brukar göra när man drömmer något mysigt. vakna till en väckarklocka där det stog "tvätta" .. jävligt kul tänkte jag och drog mig upp ur sängen. men nu är det iallafall klart och inlagt i garderoberna.. skönt


dagen fortsätter och strax ska jag göra mat och diska, sen åka till jobbet, får bli bussen idag för cykeln står kvar vid maxi eftersom emily köde mig till träningen igår (tack!) , sen kommer rebban och hämtar mig så ska vi ha mysis kväll, bara hon & jag :) ÄLSKAR att vi fått kontakt igen. elr ja BRA kontakt mena ja =)

Allt är föressten löst med lägenheten. Flyttar troligtvis 27e januari, och inflyttningsfesten blir 10 februari. så BOKA in den lördan för då jävlar!! :) satt och kollade in mitt helgschema och kom fram till att jag pga jobb & handboll inte är ledig en enda helg fram till typ maj.. känns sådär, men så är de. skönt att ägna sig åt något som inte innebär "då blev det 195 och 50 , tack" .. börjar bli smådrygt hehe..

And off she go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback