14/1

Åh fy helvete vad roligt!!

så kan man med fem enkla ord beskriva gårdagen.. skrattade så jag typ höll på att dö på förfesten, så jävla kul!! "jag vet inte vad du skrattar åt, men roligt är det" haha.. smart kommentar gumman. Och allt annat vi härjade med. kommer ens knappt ihåg allt, för vi olustade om så mycket.. hahaha. ni är för söta mina vänner. Love :)
Sen blev det statt och det var inte sämre.. dansade och härjade och drack. Lagomt mycket folk, bra folk. Skönt att "vissa" håller sig borta. Så vi andra kan ha roligt ! hehe ..
Och sen blev jag visst ivägskjutsad till en efterfest,. trevligt.. men var jävla trött vid tryp halv fyra så då fick kära Andreas köra hem mig haha. sen typ toksomnade jag. skönt.

vaknade dock imorse med lite huvudvärk och skoskav, mindre skönt. Men resultatet efter en lyckad kväll :)

Idag är det inte många knop, har dragit mig igenom två filmer än så länge, och ikväll är det fan ONE TREE HILL SÄSONGSPREMIÄR!!! .. Love it!

Ha det fint kära vänner, bilder finns att se på
http://seemlaan.bilddagboken.se  -enjoy!!

Inflyttningsfesten är förresten flyttad till 10 mars istället!! För jag ska nämligen till Arvika 10 februari och gratta lille sofie.. kan nog bli bra drag :)

And off she go!

Kommentarer
Postat av: sofie

lilla sofie.... tackar för den du stumpan !!!! va bra att du flytta den toppen. då blir min lille bror gladast haha

2007-01-16 @ 01:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback