16/1

Trög start, men bra dag.

Ja blir ju så när man börjar på eftermiddagen, blir mest att man ligger och halvslappar hela dagen. Fast just de! idag har jag ju faktist varit lite duktig och börjat med packandet :) duktig jag. Kom på att ja flyttar faktsit nästa helg och med tanke på jobb och så vidare så kanske man ska börja packa ;)

Jobbet idag var helt grejt, fick plocka lite och så för de var ganska folktomt, säger bara en sak; Januari!

Alltså AJ AJ fan vilken skrivkramp jag får.. bloggen får bli kort idag. Sammanfattning av min braiga dag följer:
*Skrev kontrakt och fick handpenning
*beställde körlektion
*bra dag på jobbet
*mejl från IKEA angående min arbetsintrevju
*betämd dejt med min kära bror (ska sova där på tisdag, eftersom intervjun är så grymt tidigt på onsdag!!)
*fri från socker dag idag :)
*även bestämd dejt med Angelica på lördag, mysigt.

Synd bara att ja missade träningen idag, saknart när jag inte är där.
Det var väl det viktigaste som hänt. Ha det fint kära vänner.

And off she go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback