18/1

Klister i håret, bollar på benen & ett jävla goooo!!

Det är livet det :) har äntligen fattat att detta är min passion i livet, ska försöka att hålla mig undan från skador nu för handbollen är ersättningen för min förlorade teater tid :(
Va ett jävla spring på träningen idag, skönt som fan. Sen följde en yr o sleten Sofie med hem efter träning och käkade mackor, rökte & plattade håret ;) haha.. mycket trevlig tjej. 3-2 till mig, glöm inte de =)

Strax dax för  flytt, ringa hyresvärd imorn och snacka nyckel .. börjar bli nervig, snart bor ja där =)

Nej, dags för dusch och tv.

And off she go!

Kommentarer
Postat av: Anonym

3-2.... hm... eller 5-0 innan haha !!!!! vi får se vem som blir först med det andra då haha =) you know haha........den e värd tio poäng den !!!! tänk på det du stumpan puss

2007-01-20 @ 23:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback