23/1

Njutbar vecka.

Jess, denna veckan har jag mycekt roligt att göra :) jobbar endast tre timmar på fredag kväll, resten är jag "ledig" om man får kalla det så?
*Idag: dammsuga & packa, köra bil, kolla på match-film med laget, promenera, åka till karlstad.
*Imorn: Gå upp tidigt :(, IKEA intervju, umgås lite me Pool, träffa sofie i karlstad, umgås me henne hela dagen, åka till krhamn och spela match, myskväll hos mig sen.
*Torsdag: tvätta, bädda om sängen, packa allt det sista, sen Storfors på match.
*Fredag: förhoppningsvis hämta nyckeln, jag & Rebbe flyttar smågrejer till lägenheten, jobba 16-19, sen ladda lite inför lördan ;)
*Lördag: FLYTTA !!! :), till kd & hämta soffa också, hem till nya lyan och göra mig iordning, sen till Emily på FEST!! hon fyller ju 20 tösa :) , kommer bli GRYYMT kul på statt. sen har jag inte så långt hem :))
FAN VAD JAG LÄNGTAR!!
*Söndag: första bakfyllan i stan haha, sen ha inredningsmys med Angelica och beställa grejer och så..

Så nu kanske nui förstår att jag har en riktigt rolig vecka framför mig. Har längtat såå länge. Men nu ska jag sluta sitta här och skriva. Måste ju greja lite =)

Och du! Vänta du bara.. snart står det 10-0 till mig ;) hahaha!

http://seemlaan.bilddagboken.se

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback