25/1

Jobbigt.

Att jag inte vet helt säkert om jag får flytta in lördag eller inte. Hatar krångel. Och så åkte jag på att jobba 10-19 imorn, och snäll som man är så kan man inte tacka nej .. fan. har så jävla mycketatt ögra och min lägenhet är så stökig så jag får krupp. Längtar till sommarn, ´när allt ordnat sig , körkrotet är klart, jag vet vart jag jobbar, jag börjar leta lägenhet i karlstad. För det är nog precis vad som kommer bli för mig till nästa vinter. Trivs grymt bra i den stan och nu börjar man lära känna mer och mer folk så ser man möjligheter. förhoppningsvis så följer några krhamnare med också så man inte blir ny helt själv. men vi får se. jag bara längtar frammåt hela tiden.
Jag kommer ihåg för ganska exakt ett år sen så önskade jag mig ett år frammåt för då troddejag allt skulle va klirrat och klart. Fan förra året visste ja inte ens om ja skulle ha jobb efter studenten. men med turen som man började få på vårkanten förra året så ringde kära Ann-Katrin från Ica Maxi, min räddning!
Var som nämnts tidigare på Ikea intervju igår. det var skit kul. gruppintervju är verkligen något att rekomendera. :)

Men just nu känns allt så jobbigt. fast egentligen är det ju inte stort problem jag har, är väl bara att flytta på onsdag om jag inte hinner till lördag. Men träligt juh, jag har ju längtat såå länge efter det här datumet :(

På tal om det datumet som är på lördag, altlså 27e jan så fyller ju emily år då. så då blire fan PARTY alltså :) hehe. ska bli gött

nåt annat som va gött va nattsällskapet inatt :) haha.. lille soffan tog mer plats än mig. Giller dig MÖPPA ;)

Nej, kanske dax att återgå till den tråkiga packningen och tvätten :( fan.

MATCH IKVÄLL :)

And off she go!

Kommentarer
Postat av: soffan

tänk om jag har en tio poängare redan =) sug på den du

2007-01-28 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback