30/1

Äntligen!

Så bor jag faktist här, nu är allt klart. Ska bara rensa ur den andra lägenheten och köra till tippen. Och så ska jag & angelica till IKEA på söndag samt att beställningsvarorna kommer nästa vecka. Så till nästa helg har jag nog räknat med att min kära lägenhet ska vara klar. Och det kommer bli så fint =) Ska nog bjuda min indredare på en härlig inflyttningsmiddag då.
För övrigt så trivs jag jätte bra. Det blev precis som jag ville ha det och med tanke på att man har en utav världens gulligaste farmödrar så fick jag ihop min lilla inrednings budget till slut ändå. Ni ser, efter allt krångel så löser det sig till sist ändå! Skönt som fan.

Helgen då.. Emily fyllde 20, så vi firade henne. Hade jätte trevligt på förfesten, skit kul på statt också, men det var ändå efterfesten som gjorde kvällen!! :) hehe inte mycket sömn i söndagsmorse inte. Men det får man leva med ;)

Idag ska jag köra min allra första körlektion, har inte haft en tanke på det den här veckan. Tror de e bra att inte gå runt å tänka på det. Blir nog bara nervös. Men om några timmar iallafall så är det gjort. =) Och sen är det jobb på schemat :( inte ett dugg sugen nu när jag har ont i halsen och hostar. Men men, pengar pengar.

Ser ut att bli molnigt idag, fast det gör inte så mycket, jag har ju så nära till allt nu ändå :) haha
igår förmiddag så hann jag med dyng mycket på förmiddan! Jag som bara brukar ligga hemma och sova tills jag verkligen måste gå till jobbet. Fast nu e de ändring :)

Men nej, lägga sig en liten stund till kanske. Har ju redan varit vaken ett tag. Ha de fint alla så hörs vi.

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback