31/1

Skön dag.

Började med en timmes konsert med Backstreet Boys på datorn, underbart. Sen långpromenad med Rebecca, som slutade me lite småspring eftersom Jessica redan var hos mig, drack kaffe och tjötade lite med henne, trevligt. Hon gick vid två så då gjorde jag mig iordning och gick till körskolan, gick mindre bra idag. Men ändå tyckte hon jag va duktig. Backade runt krön och i uppförsbackar, att de var så lätt trodde jag aaaldrig :) Sen hem en sväng igen varpå mamma ringde och frågade om jag ville med och handla. självklart, ytterligare en chans att få köra lite bil och naturligtvis umgås med världens bästa! Hade trevligt som vanligt och vi pratade massor, har aldrig haft såhär bra kontakt med min mamma! Blir nästa tårögd bara jag tänker på det. Kan verkligen prata om allt med henne, tack mollan ;) Och nu sitter jag här, tog nyss en macka i väntan på att emma ska komma hem. Blir bowling, tv, middag och biljarden ikväll. Gullunge.

Lyssnar just nu på en bsb låt jag aldrig hört förut.. Där Kevin sjunger en hel vers (vilket inte händer så ofta eftersom han är bas).. så jävla underbar!!! "can you see me, here I am......" Blir så glad

Tänk att lilla jag snart förhoppningsvis har körkort!!! :) Trodde jag aldrig haha..

Och till råga på allt så ringde Peter (han som ska ha min gamla lägenhet men har krånglat så) förut. så NU är allt äntligen klart!! Den andra grabben ska flytta in 24e, så nu vet man lite om sin framtid :) Som sagts i tidigare blogginlägg, bara man tar det lugnt så löser sig allt till slut. Det stämmer på mig verkligen.

Nej, hoppa in i duschen nu så ja e klar när lill-tösa är i stan. Ha de bäst, ingen protest! haha

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback