10/7

Städa..

vare tänkt att ja skulle göra idag, tror ni jag har börjat? har bara städat akvariet och sen blev det fika på stan och se hem & laga mat och nu är jag fast här, hatar dammsugning :(
Men helgen var underbar, shit vilken fylla. länge-längesen.. NOT haha.. vilken super sommar det är, okej att vädret sugeer, men vännerna och alkoholen botar den bitterheten någorlunda bra ;) haha

finns ingen tid för att skriva blogg på sommaren så det blir bara korta inblickar ibland..

just nu bara hoppas jag på några små grejer.. men en ganska stor =) vi får se om ett halvår haha..

här har ni mitt liv... http://bilddagboken.se
terrortirre
mossfeldt
tulsi
& naturligtvis min egna seemlaan :)

stay fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback