12/7

Handboll vs Teatern.

vad i HELVETE ska jag välja? fan fan fan.. var helt säker på att det var teatern jag ville hålla på med men nu hitta ja massa gamla handbollsbilder från i vintras och jag vet ju hur mycket jag älskade det då.. och iår kommer vi vinna, typ jämt :) hehe.. ett år i div2 har gjort laget starkt men troligtvis så kommer många sluta till hösten så det blir inte det gamla topp laget som jag hoppats på! men jag funderar såhär.. jag har för mig uppsättningen är i november, då måste ja väl kunna börja efter de? tyckte jag lät som en bra idé haha. men handboll utan sofie skulle kännas konstigt.. och utan ingemar..tyckte han va så bra.
jaja, det märks i slutet på augusti hur allt blir. EN sak vet jag och det är att maxi kommer få stå ut med mig länge till för där trivs jag.  :)

just nu da.. Fick nyss höra Metallica live genom telefonen, :)
mm å så sitter ja å väntar på karin som solat men precis NU ringde hon på porttelefonen.. nu blire MYYYS :)

Älskar livet, kommer alltid göra , vad jag än säger.

Stay fresh!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallåå söt. kan du inte kombinera båda? Jag tror att du är grym på handbollen och av ett par källor så är du minsann inte så dålig på det där med teater heller ;) hoppas du mår bättre nu när du fått komma hem och moffa lite godis ;) krampåre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback