22/7

sköna tider,,

jess, nu lever vi highlife! sommargänget iår är helt fantastiskt.. dom närmaste, emma, karin & tirre är helt otroliga!

Jaha, var visst ett tag sen jag skrev, men har liksom inte tid och inte ork heller för den delen. Livet rullar på som vanligt.. jobbar, festar, solar.. gött som fan.

Helgen som gått så har jag hunnit med lite grann iaf, trots jobb. I fredas hängde jag på adam ut till jockes stuga, vi åkte båt, lekte med vatten leksaker, badade, solade & fiskade.. sen åkte vi in till stan igen och kvällen tillbringades hemma hos emma med henne och karin, när dom gick till krogen så gick jag hem för jag skulle upp å jobba på lördan.. slutade halv sex och då var det snabbt ombyte sen hem till emelie "röva" för lite grilla & dricka, skit bra kväll med massa tjejkompisar, gammal 90-talsmusik ala aqua & markoolio haha.. sen blev det mastis och det va faktist också kul !
men jobba igår var mindre roligt, men vad gör man inte? idag dock så gick jag dit en och en halvtimme för att Lisa skulle kunna ringa in nån bara, nackspärr :( men men, det kan jag leva med.. har legat i soffan sen jag kom hem.. och jessica på jobbet sa att det enda som hjälper mot nackspärr är godis så det rådet lydde jag också ;) haha

förhoppningsvis är jag bra tills imorgon så jag kan jobba igen.. men det märks..  annars blir det samma visa imorn, ligga i soffan och bara ta det lugnt.. usch, jag som så lätt blir uttråkad.. nej nu orkar jag inte sita här längre, ska upp till karins hus och titta på när hon packar.. flytt för henne denna vecka :) då e de bara en trappa emellan oss, mitt golv är hennes tak =)

Här är mitt liv
http://seemlaan.bilddagboken.se

stay fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback