3/7

Sommar.

Även om inte solen skiner och fåglarna kvittrar högt så känns det ändå att det är sommar. Vi har blivit ett stort hräligt gäng som härjar tillsammans och hittar på massa roliga saker. Man får höra från folk utomstående (bland annat ni som nu läser detta) att vi i vårat tjejgäng verkar ha så kul. Och det är skönt att höra att folk tittar på oss och ser den lycka det innebär att vara oss. Jag tänker inte nämna några namn för då glömmer jag bara nåt och sånt kan vara känsligt. Men jag vill även att ni som jag inte umågs med ska förstå att även om vi ser ut att ha kul j'ämt och ständigt så har vi också våra problem och andra känslor, men dom tar vi ju inte kort på och lägger ut på bilddagboken ;) hehe..

Karin ringde alldeles för en liten stund sen för att komma med det glada beskedet att hon fick lägenheten under mig!! Fattar ni vad kul det kommer bli?? Glida ner med mysbyxor & tofflor med en te-kanna under armen för att ha myskväll. så himlans skönt att ha en vän så nära jämt.

Idag har jag varit ledig med vädret har sugit så jag har hunnit med två "fika" stunder med först Karin, sen lill-emma (måste skriva så för att inte folk ska tro de e min emma) & Tirre.. så sköna tjejer!
Och om en timme ska ja & karin ut å gå ett varv vid björkhallen innan vi ska göra pannbiff & potatis :)

Imorn går ja på't & jobbar 3 dagar, men ska ändå med på teatern imorn så det kommer nog gå snabbt, sen e det helg och ledigt och fylla :))

Glöm inte spana in http://seemlaan.bilddagboken.se

KRAM

Stay Fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback