10/6

Liseberg.

jepp, igår for vi iväg runt nio snåret för en endagstripp till göteborg, jag emma & rebban. Shit vilken rolig dag vi hade. varmt som aset, men det gjorde inget för det fixade kållerado & flumeriden bra åt oss.. jobbiga köer bara och fula människor men sånt som händer. haha vilka roliga människor vi såg. Iallafall, finns så sjukt mkt jag vill skriva men ska sammanfatta dagen ganska kort ändå. Dagen inläddes men en uppvärmning i Spin Rock, sen brakade det lös. tekniska fel på massa olika karuseller men vi vågdae faktist åka ändå, tills vi inte fick åka haha. Men det gjorde inget, det va ju alltid nån som funka :) Så kom killarna på eftermiddan, Maco, david & putte.. shit vad kul vi hade. Mycket olust och skratt. Sen gick vi tjejer ett tag själva och så hittade vi dom med en varsin öl i näven så emma satte sig med dom men jag va för åksugen så rebbe fick hänga med på en tur i den nya uppswinget, vi hade inte åkt den än så hon va fint nervös, men jag blir aldrig nervös faktist.. tills senare då, men de tar vi snart. iallafall, vi åkte den och i helvete vad rolig den va! Mycket lyckad karusell. fast min bygel satt inte fast ordentligt och det fanns INGENSTANS atthålla i sig så jag va sjukt skraj. sa till rebecca att "ja den va rolig, men jag åker den aldrig mer".. men vafan vi hämtade resten av gänget och vi va tvugna att få upp emma i den för hon e ju lite chicken så hon behövde lite övertalning ;) jag och rebecca inbillade henne att den inte alls var falrig men jag hade svårt att visa min nervositet. Fick typ stå och viska med rebecca att jag var nära att svimma och spy samtidigt i kön.. men jag bet ihop, va ju tvungen att låta min vän få åka en så bra karusell! Så  vi försökte hålla minen och när väl byglarna var fastspända så sa jag "emma du kommer dö, seriöst du kommer dö" .. samtidigt så nästan svimmade jag av nervositet och sa till rebecca att om min bygel är lika lös denna gång så ballar jag ur, men då kom lise-killen och tryckte till så den satt åt hårt, gud vad glad jag blev :) Njöt ordentligt av åkturen och karusellen blev ännu roligare!! :) sen åkte vi lite kanon, lite kållerado igen och sen sa vi hejdå till killarna som skulle in i gbg och festa hela natten, så åkte vi hem. trodde jag skulle klara att köra hela vägen men jag blev helt enkelt för trött, höll på att somna vid ratten, det är det äckligaste jag varit med om. "Rebecca, jag måste kliva av"..då fatta hon nog att ja inte va helt frisk så hon fick köra.. det gick i typ 70 från nybble och hem för hon va också trött, bättre att komma hem säkert än inte alls :)

Finns mycket mycket mer att berätta men det är minnen som jag bara delar med mina två bästa vänner! Bilder kommer inom kort på http://seemlaan.bilddagboken.se

idag har vi bara glassat hela dagen i skärgården, med matsäck och mycket vatten, lite bad och alldeles för lite solskyddsfaktor hehe..
Sitter hos emma nu men blir nog en ganska tidig kväll ikväll, slitig helg. Ha det fint allihopa, nu går man in på sista jobbveckan innan 2 veckor semester.



ajusst de, vi ska på JUSTIN TIMBERLAKE 25 JUNI !!! :)) (min födelsedagspresent till mig själv hehe)

Stay Fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback