13/6

Jobbdax..

Så kan de gå en onsdags kväll.. men det gör inte så mycket, unnar tjejerna att dom ska få träffas och vara tillsammans så jag tar på mig den stängningen.. men men, hoppas det börjar regna så alla andra också har tråkigt kväll haha. Men imorn får de fan ta å bli fint! så man kan sola litt.. och så måste ja städa :/ mindre kul det alltså!

Finns en gammal vän som ja har börjat saknat lite, kommer förmodligen aldrig mer bli vänner och egentligen bryr jag mig inte heller, men jag vet vilken go människa det finns där under ytan. Önskar att den kom fram lite oftare så skulle vi säkert komma överens och ha det kul igen. Hoppas faktist den läser detta så personen vet att jag fortfarande bryr mig.

Men men, jag är rätt nöjd med livet som det är nu ändå, har mina två bästa emma & rebecca vid min sida. och sen har man även dom alla andra tjejerna som man inte träffar lika ofta men som ändå tillbringar lite tid med då & då, pratar ur sig massor och så.. det e me gött..

Oj vad tiden rann iväg, måste sticka till jobbet.

Stay fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback