18/6

Ska egentligen inte..

skriva blogg just nu.. är så trött å känslosam.. men det gör jag ändå, jag kopplar bort det och skriver lite om helgen istället..

Fredan så gick jag upp tidigt för att kolla på lillasysters skolavslutning, hon gick ur lekis så det var mysigt att se. NU börjar det för henne liksom, nu har hon sjungit Den Blomstertid Nu Kommer för första gången, bara 12 kvar ;) haha Sen grejade ja lite me mamma å de innan ja åkte till jobbet, jobbade till 18 så ja missade själva studenten :( .. men men, såg dom på kltv, fan va då¨ligt nästan alla sjöng, dom förstörde ju hela grejen! Sen efter jobbet så duschade jag & åkte hem till emelie, dom festade å ja tog en xider bara, men det var riktigt trevligt, speciellt när enok skulle måla läppstift på MIG med ögonbindel, bilder kommer strax uppladdade på bilddagboken.. haha. Sen ringde emma så då gick jag till dom på mastis,, trevligt.. surt när man måste va nykter jämt bara, men så kan det gå. Det var trevligt, jag drog hem typ vid tolv lr nåt.. trött som fan

Sen på lördan så vare upp å jobba vid 9.. slutade 14 å skulle ha kalas hemma för mormor & morfar & dom vid 15, så gjorde en tårta, städade, diskade, bytte om, dukade fram och allt sånt på mindre än en timme !! najs.. hehe
sen kom emma å vi gick ner å tittade på balen, inte ett dugg avundsjuk på dom nervösa människorna, been there done that! hem, duscha, sminka, tjöta, gick på fest hem till maco. Älskar sånna fester man sitter på en altan, lyssnar på musik, röker, dricker alkohol.. jag tog två glas vin för att vara social.. sååå kul, kommer mkt bilder  på dagboke från den kvällen :) sen gick vi till mastis, va sådär.. trött å hungrig, gick hem å sov vid halv tre elr nåt..

Igår, upp å jobba igen.. hela dan kändes det som, fy faaaan vad folk det va! helt otroligt!! men de e kul att de händer nåt, älskar stressen.. efter 7 timmar & alldeles för många gäspningar så fick jag slutligtvis (finns det ett sånt ord?) gå hem.. vilken lycka! Emelie & emma kom hit och vi hade myskväll med Jordgubbstårta, Estetfilmer, Massa prat, Cola, Ballerina, Chips & "Click" .. haha den va riktigt bra faktist.. fast ja tyckte han skulle slutat när han dog.. då hade filmen varit bättre, men emelie tyckte inte att den skulle ha varit barnvänlig isf.. haha, WHATEVER!! :P
Gillar er tjejer, sommarn ligger framför våra fötter :)

Fick förresten ett överraskande med trevligt samtal utav en tjej som läser min blogg varje dag tydligen i lördags kväll, vill inte skriva ditt namn ifall du vill va anonym, men Hej Hej :)  !!

Nu ska jag mata fisken.. 4,5 jobb timmar kvar sen e de 2 veckor semester med Midsommar, Justin Timberlake, Göteborg, Fylla år, och en jävla massa ALKOHOL !!!!!!!!! :)

Stay Fresh!

Kommentarer
Postat av: johanna

*räcker upp handen* Ja, den översociala bruden var jag
; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback