23/6

Känslig och nostalgisk.

Niklas Strömstedt i högtalarna och ett fett leende på läpparna, igår vart det en super bra kväll. va hos mig några tjejer först, jag emelie, carro, emma,emelie å frida. haha mkt emelie där :) det var riktigt trevligt, vi spelade bland annat massa GES låtar och annat mysigt. skit kul, sen gick vi bort till rosa huset där de va lite grabbar och föräldrar. jag satt i flera timmar med calles och roberts föräldrar. skit trevligt. har känt pia å carl-johan så många år nu och det är så kul., maud har ja ju känt längre än lasse men vi kommer också bra överens. senare skulle dom åka hem så då gick ja bort till thom för emelie ville att ja skulle komma dit. kändes som man drogs tillbaka typ 5 år i tiden. sån fest var de. men lärde känna frida lite å de va trevligt :) kul när folk överraskar en genom att vara på ett sätt man kanske inte trott.

Det bästa men den här veckan är att det bara är början på sommarn och det ryser helt ärligt i hela mig nu och jag gråter nästan för det kommer bli en så sjukt rolig sommar. jag älskar mina vänner, och min nya vän emelie "Röva" är så klockrent go så ni vet inte. och att jag sen har gått och blivit vän med andra Emelie igen är inte helt dumt det heller. visste att den dagen skulle komma till slut :)

idag blire nog nån sammankomst nånstans igen, vaddå det är ju lördag? ;)
vilken jävla fylle-vecka det har varit haha. alla bilder (nästan) finns på
http://seemlaan.bilddagboken.se


Stay Fresh !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback