27/6

Happy Birthday.

to me ;) idag fyller jag 20. kommer bli jätte mysig dag idag, synd man har gått å blivit sjuk bara men det gör inget. för idag är verkligen början på resten utav mitt liv, det har jag bevis på.
Med tonåren så lämnar jag massvis med saker, gamla kärlekar, ovänner, ett flertal onödiga kilon och 7 år av ilska, tårar & endel skratt.
Min drömålder har alltid varit 20 och nu är jag där, det var väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det ser oerhört ljust ut. Massa nya vänner, ett vuxet förhållande med min mamma, ett jobb, en fin lägenhet, ett härligt välbefinnande helt enkelt. Och det känns så skönt. Jag kan äntligen känna som jag alltid velat; "Vi har framtiden framför oss" .. och denna gång ska jag inte trilla på vägen :)

Idag då, om man räknar från 12 inatt så började den med att jag & Jennifer åt tårta :) så himlans söt är hon, kom in med en tårtbit med ett värmeljus bredvid :) , sen blev vi mätta & trötta så jag åkte hem och sov, och börjadeden riktiga dagen med att farmor plingade på dörren och väckte mig med en blomma å så, trevligt :) Hade haft ljudlös på mobilen för att få sova. 5 sms 1 mms och 3 missade samtal. inte fy skam för att vara 11 på morgonen :) sen dess har jag dammsugit, diskat, tvättat och suttit här lite. när tvätten e klar ska jag gå och sola, sen hem och duscha lite, gå till systemet, hem igen laga mat åt mig o barna, så kommer dom & mamma & farmor, sitta o tjöta lite och bara ta de lugnt. vid sju sen kommer nästan alla mina tjejer hit, vi blir nog 10-12 stycken, så tar vi ett glas vin (som jag själv inhandlat ;) ) sen ska vi till mastis och äta och bara umgås. Kan inte tänka mig en bättre kväll. det riktiga partyt händer på lördag =)

Men nu ska jag som sagt greja lite. Ha det fint och Grattis på mig själv :))

Stay fresh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!!! puss angelica

2007-06-27 @ 13:22:38
Postat av: Johanna

Naaah = ) Grattis Emelie! Jag trodde faktiskt du va 21 eller så :P där ser man hur fel man kan ha!

2007-06-28 @ 11:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback