30/6

Nöjd.

Har varit en helt underbar semester iår, fy fan vad kul jag har haft. önskar att den aldrig tagit slut, men nu e de bara en sista kväll med gänget innan man går på't igen :( har hänt enormt mycket som man vill skriva om men orken finns inte efter fyllan igår, gud vad kul det va. var en lång och ganska händelserik dag igår.. klippte mig, stan med emily, hem greja, fika i parken med tirre & emma i, sen kom även min emma och var med. hem gjorde oss iordning, tjejerna kom till mig i väntan på att vi skulle bestämma oss vart vi skulle gå, men vi hade så sjukt trevligt så vi blev kvar, o tur var väl de :) sen ankaret en sväng men de sög ju som vanligt så vi drog till mastis, jätte kul där med. efterfest hos nybble, hände mycket konstiga och roliga grejer där hahaha.

idag har jag städat efter igår, å snart ska ja hem till emma på en trerättersmiddag :) sen jävlar e de fest! Det är lördag och min 20årsfest händer ikväll. hoppas brorsan får tummen ur och kommer hit, för det kommer bli en kväll att minnas. gud vad sköj de ska bli!

Min emma är bäst.

Stay fresh!

Kommentarer
Postat av: emma

jävligt bra är jag ;)

2007-07-04 @ 20:42:33
Postat av: emma

jävligt bra är jag ;)

2007-07-04 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback