5/6

Så kom sommaren..

så gött :) Spelar ingen roll att jag jobbat hela veckan och ska jobba till fredag, det är bara skönt att äntligen få sova med ventilen öppen i sovrummet, att gå ut i t-shirt, att ta promenader och bli jobbigt varm, att ha en sol som sticker i ögat. Och igår, när jag slutade jobbet 22.15 å kom ut där på bakvägen så bara slog doften utav blommor emot mig, och varmt var det fan fortfarande! Helt otroligt! Idag ska jag jobba ett litet pass, dom behövde hjälp i förbutiken så ja ska hjälpa dom mellan 15-18 så innan dess tänkte jag försöka va ute så mkt som möjligt, ska ner till intersport å se om dom har några bra löp/promenadskor åt mig.. Sen ska jag ut å gå.. så himlans gött, tänkte nog gå stan runt idag.

Haha jag kom förresten 2a i en tävling vi had epå jobbet förra veckan :) Sålde ungefär 120 triss på 4 korta pass i kassan.. riktigt nöjd :) Vann lotter för 250 kronor, och på dom vann jag "bara" 150 men det är pengar det med :) Har inte bestämt mig än om ja ska köpa fler lotter för vinsten, fast de va ganska tråkigt att skrapa.. hehe..


Imorn ska man upp vid 6 då... fyfan, hatar att gå upp tidigt, men ska få lära mig öppning i fb så det är ju positivt :)

Kan man få jobba ännu mer extra! hehe


Nej, sitta här och skriva.. funkar juh inte.. ska äta frukost och dra iväg. ha det fint


Stay fresh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback