7/6

Snodde den här grejen från Petras blogg :)

1. sätt din musik på blanda

2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.

3. Använd sångtiteln som svar på frågan.

4. Fuska inte!


1. Hur mår du idag? -  No Matter What
2. Kommer du komma långt i livet? - U + Ur Hand
3. Hur ser dina vänner dig? - The Answer To Our Life
4. Kommer du att gifta dig? - All The Way
5. Vad är ditt livs themesong? - About You
6.Vad är din livshistoria? -  This Bottle Of Wine          (haha, blir förvånad att det stämmer så bra hela tiden)
7. Hur är jobbet för dig? - Burnin
8. Hur kan du komma framåt i livet? - Start Of Something New
9. Hur kommer imorgon vara? -  Just A Little Bit                (en låt med Maria Mena)
10. Hur är dina vänner? - Coffee & Cigarettes           (haha mitt beroende juh, fan va coolt!)
11.Vad finns i lager för nästa vecka? - Crazy
12. Vilken sång beskriver dig bäst? - Hit Me Up
13. Hur är det med ditt liv? - Det Löser Sej
14. Vilken sång ska spelas på din begravning? - My Love
15.Hur ser världen på dig? - Shadow
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? - Give Me One Reason
17. Vad tycker dina vänner om dig? - Lose Control
18. har du en djup och mörk hemlighet? - Sound The Bugle
19.Hur kan du göra dig själv glad? - Han Är En Man, Han Är Ett Barn
20. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? - Hold On My Heart
21. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? - Come And Get me
22. Vad är några tips till dig själv? - Nothing Compares 2 U
23. vad är din danssång? - The Voice Within
Alltså det var sjukt vad det stämde ofta.. skit kul jue :)
Nu ska jag läsa ut min bok sen sk jag antingen åka båt med Mongot eller ta en lång promenad själv och bara lyssna på musik, skönt. I eftermiddag ska jag träffa Matilda och chilla i skärgårn. Göt att äntligen va ledig en dag!

Igår jobbade jag, sen firade vimamma och hon fick en digitalkamera av oss barn :) blev fint glad!
Sen åkte jag hem och bytte om så kom Mongo och hämtade mig, tog en skärgårdstur sen hämtade vi Adde och vi tittade på film. Bortspolad, haha fan vad söta sniglarna va !! Ganska bra film faktist.

Nej nu har jag inte tid att data mig mer!
(Liseberg på lördag!!! :) )

Stay Fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback