11/3

Inflyttningsfest & handboll.

jess, igår ringde det in efter herrarnas match till inflyttningsfest. Trodde inte det skulle komma så många, men finns det hjärterum så finns det stjärterum ;) haha .. riktigt trevligt, gött när det kommer "rätt" folk! Sen, efter ca 73 utspillda drinkar på mitt ny skurade golv och ett glaskrasch så förde vi våra partyglada ansikten vidare mot Statt ( över gatan ;) ) haha.. jag va såå nöjd att det va så nära! Där var det....hmm....ja, vi dansade ju iallafall, finns inte mycket mer att säga om den kvällen. DÖG

Jepp, sen fick jag printa in i mina vänners huvuden att det inte alls skulle bli någon efterfest hos mig eftersom jag hade match idag, så till slut gav dom upp och gick. hehe. kollade lite på tv innan jag la mig, sen sov jag gött.. tills åtta imorse då jag vaknade, kollade tv och lirade xbox. Sen kom Lina (våran målvakt) och käkade pizza med mig :) Den va gooo, haha kom på nu att ja har ju fan kvar halva i kylen, frukost ;) sen tog vi promenad till stenstalidhallen till samlingen, åkte buss i 20 mil till Färgelanda, kollade på Honey på sofies dator i bussen, gött det. Körde in på massa jävla skogs vägar, där snackar vi BUSHEN mina vänner! Kom in på statoil mack, snubben framför mig i kö'n frågade efter en engångskamera. Såhär löd kassatantens samtal:
Hon ringer på deras EJ sladdlösa telefon till någon annan butik i bygden; -"Hej, det va Karin här från Statoil, hade ni någon engångskamera hos er, ok... jepp det ska jag säga. Tack hej!" , kommer tillbaka till kassan (som vi hade kunnat råna om vi varit smarta) och talar till mannen "Vi har snabbleverans på engångskameror nu så du kan få en redan imorgon" .. Snubben såg riktigt gör lycklig och nöjd ut och trippade iväg.

jag höll på att döööööö av skratt inombords, och dom gör en jävla komedi utav VÄRMLAND!! HAHA!
Sen ut ännu längre i skogen, skaka fint i bussen på dessa vägar, tänk på att jag fortfarande är bakfull som ett as. Väl framme så börjar vi värma upp och som vanligt är det alltid lika skönt att dra på sig utespelar dräkten :)
Jävla Höfers, vilket jävla skit spel och NON fair play, bajs domare som inte fattar nåt och dålig inställning redan från början.. ledde första 25 minutrarna, vi var riktigt duktiga om jag får säga mitt. Sen brast det, med en avbytare (som bestog av bakfulla mig) så orkade vi inte längre. Tappade mer och mer och gjorde inga mål frammåt. riktigt skit halvlek, men men. Nästa år, då ni jävlar!!

Oj, trodde inte jag skulle skriva så mycket så nu är jag dyng trött. Ska sova. Natti natti.

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback