14/3

Lättnad.

Jag fick inte IKEA jobbet, och konstigt nog så kändes det skit bra när han berättade det. Trodde jag skulle bli besviken men det kändes som en riktig lättnad! Att slippa pendla, slippa behöva köpa bil så fort jag får körkort, slippa flytta till KD och bli av min älskade fina fina lägenhet. Älskar verkligen det här stället. SÅ nu ska jag bli lite brun runt munnen imorn när jag snackar med chefen och hoppas på ännu mer schema lagda tider, för som sagts tidigare så trivs jag oerhört på Maxi. JAG SLIPPER LÄMNA MINA ARBETSKAMRATER!!! :) fan jag är ju riktigt glad juh :) Igår fick jag lära mig stänga, kommer förmodligen få byta helger och ta över Ylvas pass, känns bra, tror jag. Ska kolla lite med mina vänner vilka helger dom jobbar osv, så man kan passa in varann lite. Livet känns bra nu, just i denna sekund.

Har gnatat lite på mig själv senaste dagarna, men jag vet ju vad problemet har varit så det var ganska lätt fixat, känns så himla skönt att vara behövd. Och att få ignorera då som man själv blivit utsatt för såå många gånger är en riktigt skön känsla. HA! Men jag är ingen elak människa så oftast ställer jag upp, finns där, är en vän. Och vad ska ni bry er om det? Vi har för jävla roligt tillsammans!

Idag va jag och Emma på promenad, så nu vet jag vart alla djurgårdare bott i stort sett hehe. Älskar dig gumman. Önskar jag hade tid att spendera mer tid med dig. och mina övriga vänner.

Men idag var sista lediga dagen i Mars, nu drar det igång, det ska tjänas pengar nu så man kan betala av skulden till körkortet (som jag förhoppningsvis snart har i handen).

Ska kolla Grey's nu, ska försöka lära mig det programmet så jag kan följa det i vår. VÅR *pirr i magen*

And off she go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback