18/3

Oj, var det så längesen..

Har jätte mycket att skriva för det har hänt mycket senaste dagarna, jag har hunnit med mycket kan man säga. Har tänkt skriva flera gånger för det är mycket som påverkat mitt humör och mina känslor. Fast jag har inte orkat för jag har nu börjat min jobbiga jobb-månad, får bara mer och mer timmar hela tiden, är "ledig" en dag i hela Mars och då ska jag med Laget till Göteborg för att spela match, så ledigt vet jag inte om det får kallas. Men men, jag ska inte klaga, jag har ju ett jobb.. Och med tanke på mina duktiga "bränna pnegar kunskaper" så behövs pengarna..

Har förhoppningsvis snart körkort, går exakt i den takten jag trodde det skulle gå,skönt att slippa stressa, har ju ett jobb att sköta., tänkte beställa uppkörning till veckan så det blir väl nån gång i slutet på April, kommer nog bli kul. För jävla dyrt är det bara :/ , men men, jag överlever. SOm sagts så många gånger förr, "Pengar har aaaaldrig varit ett problem" ;) hehe

Kanske återkommer senare, men nu måste jag fortsätta titta på Sing A Long för världens bästa Tommy Körberg är med, och han sjöng nyss "Anthem", jag gräääät, tårarna bara kom. Han är såå häftig! Tommy "Rösten" Körberg.
Vill så gärna iväg på musikal snart... får väl bli till hösten antar jag! jaja

Ha de fint

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback