2/3

aa, ibland skulle endel saker vara sköna att rensa och städa. Som till exempel lägenheten, alltså den e ju rätt fräsch och jag håller väl någorlunda ordning men det skulle ändå kunna vara ännu mer cleant! Men men, det kommer ;) Och sen städa bort min okunnighet och trötthet som utespelare. Att bara kunna få koncentrera mig på tekniken vore skönt. Men det kommer det me :) Så, jaja det ordnar sig. Funderar fortfarande på om jag ska offra mina pengar och köpa ett galax kort, men det känns så onödigt. Har så mycket matcher och träningar nu ändå, och när jag inte har nåt så jobbar jag juh. Kommer inte hinna få nytta utav dom pengarna ändå :/ Men det vore kul, vi får se hur det blir med träningar i april, annars tar ja ett kort då. får hoppas på väldigt lite räkningar i mars eftersom jag får ganska kass lön då.

Jaja, back to work kanske. måste plocka i lägenheten. sen frukost, sen möta han snubben och få pengar och sen jobba. efter jobbet bär det av till brogårdshallen eftersom damerns u-landslag är här och ska klå skiten ur slovakien. Får väl se hur det går. Hoppas på mycket publik iaf !!! vore as kul!

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback