25/3

Chaufför, jobb & handboll.

Det är vad denna helg har inneburit, trevligt? Ja, mycket! Trött? Ja, som fan. Inte blivit mycket sömn när man är bil-kåt hehe,, men är ju SÅÅ gött att köra. Tack snälla Calle för lånet av bilen, I owe you BIG ! Much love.

Körde som sagt i fredags, jag och Emma gled, lämnade killarna i kga för dom ville dit så åkte vi hem till krhamn så länge, jag va riktigt trött då. att köra i mörker på landsväg är väl inte direkt ens starka sida när man nyss fått körkort, fast det gick super bra även fast jag va dyng trött. Ännu värre så skulle vi tillbaka dit vid ett och hämta dom. Men då gick det bättre för jag hade kommit in i andra andningen och va lite piggare, trevligt. Sen var de runt lite i stan här hemma, och till slut vid 2 nån gång så vi fick vi trötta töser åka hem. sov ganska dåligt den natten..

sen vare upp o jobba igår morse, trött som få men att ta bilen till jobbet var en riktigt skön känsla, kanske den skönaste jag någonsin känt, sitter och ler nu när jag tänker på det :) att sen jobba va riktigt segt men när calle ringde och sa att jag fick ha bilen hela helgen så blev fötterna lite lättare och det gick bra, jag skulle ju köra bil hela lördan!! :) hehe, skjutsade dante till kga efter jobbet, sen var det bråttom när jag kom till stan, hämta emma, duscha och göra mig iordning. skulle till hanna för hon fyllde 20 (grattis!).. trevligt, vi åt mat och tjötade, fick åka och skjutsa wictor sen tillbaka.. och så var väl hela kvällen ungefär, skjutsa, umgås med folk, skjutsa, umgås med folk. hehee. kul. kom hem ännu en natt vid två. glömde ställa om klockan

Sofie ringde en halvtimme innan samling imorse och väckte mig, lagom nöjd då vid 8 (9) .. men kom iväg körde fort som fan, hoppas ingen polis såg mig hehe. fanns inte en endaste jävla sallad i hela stan, fick leva på drickyoghurt! men men, klagar inte, har ju fått umågs med mina handbollstjejer hela dagen och vi har olustat gött kan jag säga. Cheeseburgare hit och cheeseburgare dit är väl det enda man behöver säga ;) haha.
I lööööööv you babes! Lilla VM nästa helg, då smäller det får vi hoppas.

Ha det fint gott folk, för det har jag ;)

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback