26/3

Gråter och Grattis Magnus!

Va nyss inne på Magnus sida på resedagboken (
www.resedagboken.se --> Kosstas) och läste inlägg på dagboken, mamma och barna hade skrivit, fy fan vad jag saknar dom. och vad jag saknar magnus. OCh att dom saknar honom så himla mycket gör så ont i mig. Önskar jag kunde spendera så himla mycket mer tid med dom men fan jag jobbar ju jämt, jämt jämt.. Men nu har jag ju iallfall fått körkort så jag kanske kan få låna dom någon dag och ta en glass i skärgårn, vore så himlans toppen bra!!

Ska försöka sluta gråta nu, Grattis kära storebror, nu är du äntligen 25. Vilken ålder! gammal som fan juh hehe, på tal om det så blir vi ju alla gamla iår. Jimpan 23, det kanske ni tycker inte är nån ålder men jag trodde ju han skulle va 19 för alltid. Som jag, fast jag blir ju 20. drömåldern.. när man va liten trodde man att man skulle ha livet klart för sig vid 20, HA. sket i det blå skåpet kan man säga.

Men men, ville egentligen bara berätta att jag grät och att jag saknar min familj, älskar er enormt!
Så jag ska väl ge mig, fick förresten en boll i magen igår när jag va målvakt så jag flög typ en meter bakåt, satan vilka skott dom hade! "Det som inte dödar härdar!"

And off she go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback