29/3

I skrivande stund..

så sitter jag här med riktigt kalla fingrar på grund av att vi stått ute och pratat i en och en halvtimme. Hur underbara arbetskamrater får man ha? Hände en liten jävla skit sak på jobbet idag så jag mådde piss, carro frågar ;"emelie, hur mår du egentligen?" .. och jag svarade att det va väl inge bra men inget å bry sig om, kasst humör bara.
Hon skulle sluta halv tio, och jag kvart över. vet ni vad hon gör då? sitter kvar efter jobbet och väntar i 45 minuter på att jag ska sluta så vi kunde prata! Fy fan alltså, vad snäll man kan va. Och prata, det behövdes. rensade ur mig massor, det bara öste ur, inga tårar som tur var. giller inte att gråta för människor. Och det var så skönt, och jag mådde så grymt mycket bättre efteråt, jag vet fortfarande inte vad jag ska ta mig till men det finns en liten ljusglimt där nu iallafall. Berättade även om mina faser för chefen, hon verkar inte gilla mig. Men då sa carro att hon gillar mig faktist och tycker jag gör ett riktigt bra jobb. Hur skönt är det inte att höra något sånt da? helt underbart, ni ska bara veta vad rädd jag har varit för henne :/ Sen pratade om vi en massa annat och så kom daniel förbi en sväng i bilen och sa Hej också, fintt de. Johan ringde och frågade carro vart fan hon hade tagit vägen i princip hehe, klockan gick fort :) Oj hon e ju faktist tolv snart, tur jag börjar sent imorn. sen är det bara en natt kvar innan Lilla VM !

Du borde skämmas, att vara som du borde vara förbjudet. Du är endast till för att utnyttjas, tro inget annat!
Hoppas jag....

Gonatt alla, för nu har jag äntligen tv i sovrummet igen så jag kan lgiga där och glo :) , ska nog äta upp godiset jag tänkt ge till mina syskon i Påsk också, haha, vilken dum stora syster jag är, men min mamma har alltid sagt att det är tanken som räknas och jag TÄNKTE ju ge dom godis :))

And off she go!

PS. fingarna är i princip glödheta nu ;).DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback