4/3

Gött.

Vinst idag, den satt där den skulle. Behövde vi för vårat självförtroende inför tisdan :) som jag dock inte kan va me på men ändå, hehe. min berättelse angående hur jag skötte mig som utespelare idag låter jag citera mamma för att förklara "sågött de va å se, en semla i högform å dessutom ett par nätninger. nu tar dä sä i hanböllen när johanssons ä på g....rebecca hälsar att ditt lag är det bästa tjejlaget som finns..kungen hälsar och håller med rebecca.kramisar vi"   ... känns alltid kul o höra att man gör bra ifrån sig :) Och fan va alla andra va bra idag. slet som djur.. så gött och se att vi kan vända och ta tag i spelet.. ledde i stort sett hela matchen med ett par bollar, sen när det typ va 5 minuter kvar sp tryckte dom in 22-22 ,. då brukar vanligtvis kristinehamn va känt för att släppa taget ännu mer och förlora, men idag ryckte vi tag i bollen och vann med 26-22.. härligt de..

slut tjatat om handboll, jag förstår att ni tycker det är tråkigt. men annars då, jodå livet flyter på bra. jobbar och står i så det går frammåt, har sepnderat tid idag med mamma och barna, alltid kul. Dom är så söta. Börjar sakna storebror lite men tänker faktist inte så mycket på det som jag trodde jag skulle göra, skönt.

Emma kommer snart, då blire One Tree Hill, och kanske syjunta, om vi orkar hehe.

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback