6/3

Lagomt med vår.

Hmm jaa, jag trodde det skulle gå snabbare iår, blev lite arg på tv4's meteorolog igår kväll. För hon hade nämligen utlovat vårväder i hela Sverige fast när jag cyklade (kom ihåg CYKLADE) hem från jobbet igår kväll så snöade det :(  bajs. Fast på ett sätt skönt ändå. Då får man längta ett tag till efter det man varje år längtar efter vååååreeeen :)
Då blir de för-sommar, med körkort och grillningar och skärgårn. hur gött som helst.

I söndags kom emma hit och hjälpte mig sy lite gardiner fast det gick skit dåligt när hon va me så vi gav upp haha. Jag råkade ha sönder TVÅ nålar på symaskinen så vi kunde faktist inte fortsätta. men igår morse så gick jag iväg halv tidigt (halv tolv kanske;) ) och köpte nålar, här skulle det sys tänkte jag! Och det gjorde jag också. och fina, det blev dom :) Det enda jag skulle vilja köpa till lägenheten nu men aldrig hittar är två snygga svarta dukar till köksbordet. Men det verkar ju inte finnas överhuvudtaget! ¨men men, så är det.

Inflyttningsfest till helgen. Kan nog bli ett par stycken här då hehe.. mycket tjejer, få pojkar. men det får funka. Brukar ju vara tvärtom på deras fester så well well liksom. Sen blir det statt och det blir nog säkert gôr skôj det med !

Men nu ska jag greja lite.. är hungrig men tänker vänta med mat till två eller nåt. Blir nog as bra det.

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback