7/3

En längtan för stark att motstå.

Jess, det går inte. Så jag får väl leva med det då. Kommer ändå aldrig igen bli sårad eftersom det inte fungerar på det sättet längre. Men vi lever faktist i en värld där man får göra vad man vill, faktist. Jag VET det finns inga ursäkter för mig. Men jag kan väl få försöka iallafall? Jag VET att jag gör fel, men lider ni utav det eller? Vafan.. skitsamma.

Längtar även efter många andra saker. Fast känns som jag bara tjatar om det hela tiden . Men att ta körkort är ett jävligt stort steg för mig. Plus att jag ytterliggare en gång då bevisar för min familj att jag är duktigare än mina bröder. JA, dom har körkort men dom hann bli äldre än 20 båda två och om mina planer går som dom ska så har jag ju mitt körkort i vår, alltså först i kullen ;) Hoppas.

Längtar även efter Lilla VM, den känslan man har som spelare den helgen går inte att ersätta. Mitt allra sista år. Jag ska njuuta så gott det går och spela super bra handboll. vore så gött att få gå av planen som segrare, visa vilka som bestämmer liksom :) hehe. Det sköna är framför allt då att jag kommer vara utespelare. Jag har hittat mitt nya essä! Fast, ja det är ju länge kvar.

Jag borde egentligen vara mer fokuserad på helgen. inflyttningsfest så det står härliga te :) Ska bli gött att få hem "lite" folk och festa in lägenheten. Synd att grannen Jessica är på semester bara men vi lär nog hinna festa ihop ändå ! Snart sommar '07 ffs. ska vara singel i sommar. och det kommer bli så gött !

Men nu ska jag göra mig iordning klart för jag ska strax möta rebban.

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback