8/3

Fel tillfälle.

Mmm, jävligt fel tillfälle att skriva blogg eftersom jag är på rätt dåligt humör. trött som fan, vet inte vad det är med mig idag. Kan det bero på att jag inte ätit NÅNTING :/ har inte hunnit, och sen var jag ju så trött så jag la mig igen, och nu sitter jag här. små grinig och dyng hungrig. Längtar inte ens efter träningen. Då är jag sjuk på riktigt. Men det blir säkert kul bara man kommer dit.. har lite att göra först. STÄDA. hur kul kan det bli? har redan kommit en bit på vägen. tvättat, sytt klart gardiner och grejat iordning sladdarna och dammtorkat. Tråkigt men sant att jag har damssugningen kvar. Något som både jag och min mamma hatar. Vet faktist inte varför men det är såååå enormt jobbigt, tråkigt, slitsamt, tidsödslande, högljutt och ja, bajs.

Så nu kanske ni förstår att jag tyckte det var helt fel tillfälle att skriva blogg. Får hoppas tjejerna kommer hit idag, Grattis på internationella kvinnodagen iallafall.

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback