1/5

Vilken toppen helg!

One, two, three and to the fo'

Jag gjorde VERKLIGEN rätt val som stannade hemma, har mycket svårt att tro att det ens hade varit hälften så roligt i Uppsala. Alltså jag e grymt nöjd på riktigt. Jobbade lördag till halv tio, kom hem och här var det fest hehe. Brorsan och massa av hans kompisar och mamma med sina kompisar, jag söp mig full, hade skit kul haha. Sen biljarden och efterfest.. Söndagen så degade jag med Nybble från typ tre elr nåt, hehe vilken skön dag. Åkte lite hoj, käkade glass och sen pizza, sen hade vi filmkväll hos emma så kom Mongo också. Dom e roliga, jag somnade i emmas soffa gött hehe. Sen igår så skulle jag umgås med mamma så ja gick ner på stan och mötte upp na, åkte till maxi och grejer. så ringer Robban och frågar om ja har lust att vara chaufför till ikea, självklart =) Älskar ikea. och att köra bil.. hehe.. köpte lite mer smågrejer som jag hade glömt. Sen vare snabbt hem käka och duscha. Vi skulle förfesta lite hemma hos mig innan vi skulle vidare på andra fester men fastnade här och tog hit lite folk istället, mysigt. Sen vart de ankaret. Det var roligare än förut iallafall. mycket trevligt folk. J'ävla vakter följde typ efter mig och tog mina öl hela tiden, man får inte ha dricka med sig ut, man får inte ha dricka med sig på toaletten, till slut gömde jag ölen när dom gick förbi mig vid baren. jäjä, hade ju kul iaf så :) Sen tänkte jag gå hem men det tyckte inte emma så vi gick till billen för att träffa folk utanför, stötte på haze och maco och gänget, riktigt längesen! hehe tog med dom hem till mig på efterfest,, och nu snackar vi EFTERFEST!! över 20 pers i min lilla lägenhet, kan fan inte bli roligare. Jag emma cissi och resten killar! haha jag va nöjd iaf ;)

Sen när alla började droppa ut så kom naturligtvis grannen inramlandes, så vi satt uppe och snacka och rökte till typ fyra eller nåt,. Dom är roliga hehe. Fick världens bästa komplmanger igår, aldrig någon som sagt så till mig förut. TACK :)

Idag blir det dega med emma, ska bli skönt. får hoppas rebecca vill vara med också, är ju synd om henne nu när hon hoppar på kryckor, haha NOT ;)

And off she go!                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback