17/5

Grattis Rebecca!

Både rebban och syster.. för BÅDA har ju namnsdag på samma dag, haha skumt! :)

Igår va en bra dag, började sådär för jobbet va såå stressigt så ja visste inte vart ja skulle ta vägen nästan. men det va positivt på ett sätt för det gjorde att dagen gick fort, och sen va de spel kurs mellan 13-16 och de va jätte intressant. Tror ja kommer bli speltorsk ;) hehe.. efter jobbet träffade jag Karin och tog en capuccino på coffeestop men de va lite kallt så vi gick hem till mig och fortsatte tjöta, trevligt trevligt. Klockan blev nästa åtta och jag skulle iväg till emma så vi sa hejdå. Ja o emma hade myskväll framför tvn, och i en paus så sa hon, "du får inte se mig nu, greja med datorn eller nåt" .. så gick hon ut i köket och kom in i rummet med en skål jordgubbar och två glas vin :) Fan vilken sötis. Det va jätte gott och vi hade tända ljus och allt. Hon är världens bästa vän. Sen bestämde vi oss för att bli pussycat dolls, så vi kommer bli grymt heta snart ;)

Jag tänker på dig minst en gång om dan, och ibland är du till och med med i mina drömmar på nätterna. Det är dumt, du har inget där o göra juh ! Hatar förbjudna killar som man aldrig kommer få ändå.
Face to face
cheek to cheek
det va mysigt,.

Nu ska ja göra mig iordning för jobbet,får ju 100 % o.b. idag ;)

Stay fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback